Bara lite till

Publicerad 2008-06-29 18:39:51 i Allmänt,

Drog in till Göteborg vid 8 i fredags, träffade Therese, Rickard och Andreas eller vad han heter, vi gick i tolered och gungade när vi va små,och han gick alltid som om han hade skitit ner sig så minns jag honom.
Nu har han blivigt vuxen som alla andra och jag kände knappt igen honom,tyvärr glömde jag kolla gångstilen i fredags. .
Sen gick vi till vasastan och mötte My och Anders men först tog vi en piss i trägårn och jävlar jag har aldrig sett nån kissa så länge, typ 2 minuter utan att överdriva.
Sen gick vi till Ferdinan de va tydligen nått hard core tema, sen när vi kom in insåg vi till våran fasa att det va 16 års gräns och va vimmlade av massa fjortisar. Och musiken va inte ens bra, Men vi stod och dansa som idioter och fan va varmt de va. Men hade ju grymt sällskap så självklart hade jag skoj, Det kostade 150 kr inträde det va mindre skoj!!!!
Sen stack vi hem till Rickard och satt och snackade med Jonny till fyra, therese somnade i soffan.

Lördag: Sov kollade på Pirats sov lite till, sen gjorde faktiskt Rickard kaffe så tog vi bilen upp till ramberget och drack det där. Det är inte gott med kaffe det är ju som att slicka på ( stopp och väx).
Sen stack jag och mötte Therese på bron, Det va ju metal town så det va massa hårdrockare i hela stan,
Och när vi va i nordstan så såg vi 2 stycken som slogs en kille och en tjej, Det va det fulaste jag har sett på länge, rullade omkring på marken och jag hade inte mina brillor på mig så jag såg typ en rosa och en svart prick som rullade omkring.
Hon va helt galen satt över honom och matade slag men de va nog mindre kul när han fick nog och slog tillbaka.
Sen träffade vi Fatty och Malin, Gick ner till Hamnen och drack Det va trevligt, Älskar sommaren när hamnen är full med båtar och det är liv och rörelser överallt. Efter det så blev det Gretas och där träffade vi Joanna och vi blev vänner!
Träffade även Mariell från Stockholm och hennes crue.. och i folkvimmlet träffade jag även Amanda Ellioth och Linda och några till. Hade skit trevligt, Dansade och pratade med folk ( inget drama och inga rumor upptryckta mot glaset på toaletten haha det glömer jag aldrig)  Sen stack vi mot stan och träffade några killar och vi fick gratis taxi hem.
sooooov.

Söndag: Vi drog in till stan och promenerade lite tog lite dagen efter mat på mcdonalds.
Sen stack alla åt var sitt håll, för min del blev det åt möndal och träffade upp farsan.
Pratade lite med honom om mitt ( snurrande på stan)  Tårarna började rinna inne på Willys.
Sen kramade han mig och sa att han älskade mig, det allra sista hittade jag på bara för att jag ville att det skulle hända!
Men en kram blev det iallafall!

( Alexandra vi har nog med problem med stor, Och jag orkar inte med dina problem just nu.)
Min syster ska in på behandlingshem igen, Men först måste hon på avgiftning.
Tråkigt vi har nästan inte haft nån kontakt alls nu detta året för att hon har varit i lund och hon rymde därifrån och fick va där ännu längre.
Sen fick jag ringa mamma också och prata med henne, men alla har alltid nått och säga och det blir för mycket så jag drog mig tillbaka sen här helgen  så förlåt igen. Skulle jobbat idag också men jag orkade verkligen inte!
Funderar starkt på att söka nytt, Men jag ska börja ta det lugnare nu för jag märker att det blir för mycket för alla, mig själv också!



JAG SAKNAR BECCA!
over and out!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-29 23:28:48

Jag är en trogen läsare, babe:)



Min bror har oxå bott i lund. råby typ. ett hem där.



Puss fatty

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-30 15:34:41

jag läser den varje dag..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela