lägenhet

Publicerad 2008-07-04 20:19:09 i Allmänt,

Hej jag orkar inte skriva nått om igår, Det va bara jävligt slirigt hela kvällen.
Torsdagskväll, Rfsl, människorna
Och jag träffade henne, och hon ser bättre ut än någonsin.
Idag har jag klippt mig, det va ingen som ville göra det så jag fick göra det själv helt enkelt.! Saknar dig också Åhman!!


hahaha you want the truth?! you cant handle the truth bitch!
I just want to crush you, but i have better things to do.
håll dig borta bara.

OCH JAG HAR BLIVIGT ERBJUDEN EN LÄGENHET!
för 2500  i månaden.. fan va gött!
mitt eget place, ska kolla på den i veckan underbaaaart!
precis vid centralstationen i Borås.

Det är Fredag och jag sitter hemma, tyst men skönt!

Jag hälsade på Debbies grav idag, satt där ett bra tag, och bara tänkte.
Ser dig framför mig och allt som finns kvar är ett kors av trä .
Det känns konstigt. Hoppas du har de bättre nu hjärtat, tack för  hjälpen.

Du måste falla för att flyga
Du måste hoppa för att nå
Du måste förlora för att inse att du kanske vann ändå.

Kommentarer

Postat av: N Peter

Publicerad 2008-07-10 15:07:10

Hoppas du får lägeheten...(håller tummarna för dig!)..XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela