Min mobil är borta!

Publicerad 2008-07-10 01:05:21 i Allmänt,

Dagen började bra, Jag vaknade vid nio dansade i dushen en stund gjorde mig i ordning och hoppade på tåget till Borås, 
Där jag tittade på lägenheten, Hon som bodde där var skit trevlig och visade mig runt. 
Jag var livrädd att det skulle vara fula tapeter och sådär men de var ljus gråa tapeter i vardagsrummet med en mörk fondvägg nästan precis som jag har hemma nu, i sovrummet var det en grön färg men den var härlig ingen ful grön. 
Köket var vitt och och har en liten balkong men den är  ju på nedersta våningen så de e en gräsmatta och en stor lekplats några meter ifrån, perfekt för Zagah och Kaiza när dom är hos mig. Den är ganska stor och den har badkar :)
öppet och fint och jag vill ha! Jag tackade ja till lägenheten och jag hoppas verkligen att jag får den.

Sen åkte mot resecentrum och Becca ringer och de visar sig att hon också är i Borås så vi mötts och vi springer emot varandra i slowmotion, Härligt härligt! saknat henne och de var jobbigt att skiljas åt. 

Sen drar jag hem och proppar i mig lite nudlar innan jag drar till tåghuset i Herrljunga.
Så sitter jag där inne och väntar på tåget, så hört det bara en smäll.
Då är det en tant som har ramlat av bänken och slagit i huvudet i den andra bänken brevid och blir liggande.
Så jag skyndar mig fram självklart i slowmotion vad annars? Och lyfter upp henne fast hon va lite tung så jag fick krama henne och dra upp henne så, Och de ligger massa blod där hon landade så sätter jag henne upp och ger henne kryckan och springer in och hämtar servetter och vatten, och hennes dotter som är med nästan bara står där, Tanten fick ett jack i huvudet och hennes blus var helt blodig tyckte så synd om henne, hon var så söt.
Sen fick jag vänta med henne tills taxin kom och hämtade henne och jag fick en 20 för besväret haha.
Hoppas de gick bra för henne. 

- vad heter du?
- Alexandra.
- Alexandra, som en räddande ängel på min näthinna, dig ska jag inte glömma, sa dottern innan hon sprang iväg till tåget :)

Sen sätter jag mig på tåget och somnar sen ringer Theresé och jag tar upp min mobil ( rip) och sen så måste den ha glidigt ur fickan, SÅ MIN MOBIL ÄR BORTA! GONE! JAG ÄR DATOR LÖS OCH MOBIL LÖS jag dör!
Men fick låna en nokia 3310 så länge tills sen 25 då jag äntligen kommer köpa ny.
numret kommer stå i bloggen när jag skaffat sim kort. Tur att jag har skrivit ner alla nummer!

Efter jobbet så träffade jag Theresé vi gick i stan och satt i hamnen och pratade massor.
Sen blev det en paj på mcdonalds och en promenad till domkyrkan och vi pratade om massa spöken så tror inte jag eller hon kommer sova så gott, hon gör mig glad. 
Och hon gör att jag känner mig....?!....
Hon är fin och hoppas jag drömmer om henne haha.. 

sleep tight wake up bright!
Tjejer: man kan inte leva med dom och man kan inte leva utan dom.
citat från fatty hoppas de går bra me projekt 16 haha.. 




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-10 11:55:05

vadå hoppas det kommer gå bra med projekt 16?

Det KOMMER gå bra!

I know it! Hon är fett het!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela