morn morn

Publicerad 2008-07-07 10:55:51 i Allmänt,

Fan va gott jag har sovigt inatt!
Nu lunkade jag upp och kom in på min sida, så ser jag att jag inte har tagit bort bilderna.
Och inte dina gästboksinläggen, Och det känns som om du har ljugit för mig hela tiden, Jag kan inte tänka tillbaka och tro på ett enda ord du sa till mig, för jag förstår hur du funkar nu.
Alla fina stunder vi har haft tillsammans känns falska. Och du gjorde precis samma sak med dom du hade innan mig, och du gör precis samma sak nu, och jag kan inte ens föreställa mig vilken skit du säger om mig, samtidigt som jag hör att du vill hitta tillbaka, Jag tycker synd om dig och Jag vill inte se dig mer.
och ibland tänker jag på  dig, som nu och de händer att jag saknar dig ibland, men bara pytte lite :p

Ja sånt här kan jag sitta och tänka på  morgonen.

Fan Jessica och My har semester nu, Det kommer ju tragiskt tråkigt att jobba.
Jag tar semester den 25, sen pyser jag till pride.
and damn! jag ska ha the time of my life!




The girl next door.
igår Kom jag hem och så sitter hon här och dricker te fick ju en chock.
Min puls.......

Sen tecknade jag  till långt in på natten.

Kommentarer

Postat av: SsOoFfIiEe.

Publicerad 2008-07-07 11:27:46

im the girl next door, dont think i ever been in love before. come and see mee, IM THE GIRL NEXT DOOOOOR!!!







so long suckeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeers..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela