Jag menade det

Publicerad 2008-07-18 12:42:38 i Allmänt,

Jag blir skrämd av det jag skrev igår.
Jag vill ta bort det, men man ska inte ta bort tidigare inlägg då tappar det hela grejen.

Men den låten är verkligen grym katy perry- hot n´ cold
den har jag lyssnat på hela morgonen.

Jag har så sjukt ont i magen, känns som jag ska kräkas.
Jag har inga pengar på mobilen men kunde inte gå till jobbet.
Gick up vid sju och tänkte att jag skulle städa och tvätta lite innan jag stack och under tiden proppade jag i mig 2 alvedon men de funkade inte och nu har jag vilat mig en stund men det sitter kvar?
Måste laga mat innan jag drop dead.

känner mig ledsen idag, vet inte varför.
ska gå och köpa folköl en fet godis påse ( choklad) och ikväll ska jag bara burra ner mig i massa täcken och kolla på en bra film! jag kanske, kanske plockar fram penslarna igen och Idag ska jag drömma, om man har båda fötterna på jorden står man still, fast det känns som jag redan gör det.
Jag kan inte söka ny lägenhet fförän i oktober enligt borås bostäder.

konstigt när man frågar nån man inte träffat på länge, allt bra annars?!
så får man svaret : jo det är bra med oss ??!! 
det va inte det jag frågade

de e luuungt!
ha det gott igenkott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela