ikväll

Publicerad 2008-07-03 10:06:42 i Allmänt,

Idag är det torsdagskväll i borås!
ska in och dela ut kondomer för rfsl med massa härliga människor, see you there!
Men innan ska jag möta upp Magnus och grabbarna i Almenäs.
tänker på henne!
ring mig istället för alla sms. ;)


Vita flaggan är hissad, jag och joanna har pratat ut.
Jag fick inga dra din fitta i grus samtal den kvällen och jag överdrev en aning.
Men det blir så när man blir arg man ser svart.
Men samtidigt så känns det inte som jag har nått att be om ursäkt för?!
Fast jag förstår dig också, nu gör jag det.  Fan man fylls ju av ångest .



Inatt finns ingen väg tillbaka, Inatt är det bara du och jag och imorgon finns bara längtan och sorgen kvar. / alex

det här skrev jag för längesen,Jag har slutat vänta.
Jag pratade inte om det med någon, för du har flickvän.
Jag väntade i flera år och du vet inte ens om det, det är det ingen som gör.
och jag ringer fortfarande ibland.

Och jag har aldrig träffat nån som har tagit mig med storm som du.
Man kan aldrig älska en människa för den hon är, man kan bara älska sin egen uppfattning av personen. 



 
cya!

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2008-07-03 18:54:14

Jag saknar sig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela