Jätte mysig helg!

Publicerad 2008-12-30 14:47:27 i Allmänt,

Zagah och kaiza  följde med hem när jag skulle åka hem efter julen.
Så efter att vi kom hem så kollade vi på mamma mia och alla låg och sjöng med i soffan. 
lördagen:
så passade vi Russe och när Kicki kom och hämtade honom så åkte vi till lek och bus landet.
Jag och therese lekte minst lika mycket som flickorna och hade grymt skoj, Och det är gratis för alla som är över 18 ;)
söndagen:
så gick vi på high school musical 3  efter att vi kramp aktigt tagit oss ur sängen med all träningsvärk
men sen så gick vi faktiskt till lek  och buslandet igen haha sen lagade flickorna mat till oss.

Älskar mina små änglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela