veckan

Publicerad 2008-08-15 13:09:57 i Allmänt,

varit i göteborg hela veckan, vi vet hos vem.

Kulturkalaset.
Konstmuseet
Rockbaren.
Backyardbabies.
Takida ( so what?)
va Satt och lyssnade på musik vid götaplatsen och hade skrapat ihop de sista till bröd och pålägg o bärs.
Samtidigt som vinden nästan blåste av oss från muren.
Träffade marija på Rockbaren <3 hon jobbar där nu.
Gratis bärs och garderob blev det och att få träffa dig igen, underbart! Vi träffar alltid på varandra någonstans på under sommaren en gång om året och det är alltid lika roligt, som om vi aldrig har varit ifrån varandra.
Filmer.
janny!
Sofie.
Indiarnerna som spelade och vi kysstes.
igår spelade ett band funk på avenyn och alla stod och dansade med, fan va bra dom va!
Vi gick ner på gatan och andades in stadsluften, livet och människorna.
Sen hämtade vi cyklen vid lillabommen och therese skjutsade mig på styret upp för avenyn igen, cykeln vinglade fram.
Som vanligt träffar man nån, vi träffde på en Emma när vi skulle dra oss hemåt och det blev baren och mer människor.
sen när vi kom hem så blev det makaroner som vi har levt på nästan hela veckan och lasange.

nu sitter jag och lyssnar på slagsmålsklubben- smk hittar munspel. såå bra!
och Idag känns allt jävligt bra!
Sen ska jag hem till mig och hon ska till Stockholm imorgon.
konferans med JC fiiiint ska de va, vet dö!
Jag ska väl hem och brottas med mamma som vanligt.
men kom till insikt häromdagen!

MAN KAN INTE GÅ RUNT DET, MAN MÅSTE GÅ iGENOM DET.
Ibland vill det sig.
Ska bli så skönt  med rena kläder och mat! Man uppskattar allting så mycket mer när man är fattig!

-Det är inte ofta man har poseidons röv i ansiktet på avenyn // backyards haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela