måndag

Publicerad 2008-08-25 10:53:07 i Allmänt,

vaknade för en stund sen, Thereses semester va slut idag :p så hon försökte poka på mig lite innan hon stack men jag somnade om på henne haha.
Igår va vi liksom hemma hos mig då änna va,och åt jätte god mat :)

Snart ska jag iväg och luncha med syrran innan jobbet :)
så mysigt att du äntligen har återvänt till götet i några dagar! Så ikväll blir det Kellys!
yaay!

Idag fick jag min så kallade (lön)  så jag funderar på att dra upp till stockholm om några dagar.
är bjuden på födelsedags fest :) Hos karina och en till.

Min säljvecka förra veckan va grym, kom upp i 32 order.
vann 1 kg godis åt mitt rum och vann över sandra haha..
sålde 11 order på måndagen.
rekord rekord..

nu ska jag gå och duscha och piffa till mig inför dagen.

En sak till bara, Fia jag börjar trötta ganska kraftigt på att du går runt och sprider massa jävla lögner för att du känner dig så jävla misslyckad i dig själv, snart kommer jag också haka på ditt race, det är bara det att jag kommer inte behöva hitta på massa lögner det räcker bra med sanningen.
men du måste ju vara sjuk i huvudet ,så tycker mest synd om dig.

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2008-08-28 21:43:29

miss you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela