När det får ett slut.

Publicerad 2008-08-12 10:53:56 i Allmänt,

Det va jessicas sista dag på kontoret igår, fruktansvärt! Jag började lipa på kontoret.
Hon ska till blekinge och plugga i 3 år. Fan va tomt det är......

Hamnen igår med Therese och Martina och drack vin, vi satt och beklagade oss över det mest och diskuterade djupa grejer.
Så jag började lipa igen. Sen tog vi bussen hem till therese. kul när man går på, sen ser man therese springa efter bussen haha! Men hon hann iallafall.
jag fick ett linne av henne i förrgår :) som hon hade gjort i jc tältet på way out west.
det står superdyke in action på så är det en sträckgubbe som ser ut som mig :D

haha fick värsta nyheten idag! haha!
det lär behövas ett lycka till och nu fattas bara hunden!

Drömde att jag träffade havel mitt i natten på nån gata någonstans och hon gav mig en stor kram, saknar.
vet inte om jag orkar jobba idag.

Trötta Göta-älv rinner långsamt tills min sång är slut
Fina gamla älv rinn vidare men vara inte länge

Flyg lilla fjäril flyg över Gullbergsvass och dyn en dag kommer du krossas
du lilla fjäril flyg
Flyg lilla fjäril flyg en dag kommer du krossas så flyg nu
du lilla fjäril flyg

Kära lilla blomma jag ser dig försöka men du växer för nära mitt i vägen
Älskade du blomma jag ser hur du kämpar men du växer för nära mot en vägg

Flyg lilla fjäril flyg över Gullbergsvass och dyn en dag kommer du krossas
du lilla fjäril flyg
Flyg lilla fjäril flyg (en dag kommer du) krossas så flyg nu
du lilla fjäril flyg

Kommentarer

Postat av: Rbecka ÅHMAN (inte havel)

Publicerad 2008-08-12 16:49:24

Saknar dig med. Kom hit :) Svårt att röra på mig med alla hundar nu....:(

Förresten hörredudu....

Jag heter verkligen inte havel :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela