det jag förmodligen ville ha sagt igår.

Publicerad 2008-08-24 11:37:02 i Allmänt,

att jag stack till therese efter rockbaren.
jag följde en tjej hem från krogen för vi skulle åt samma håll, hon va jätte rädd för att nån skulle hoppa på henne, hemskt. tidigare påkvällen kollade jag på filmen med linus och pappa, sen drog vi en kebab änna! skit roligt!
och tidigare än det satt jag syrran och brosan och therese och ölade lite i kungsparken..



och jag älskar min pappa, som äntligen frågade om jag ville följa med!
och mina syskon är fan det bästa på jorden!
idag ska vi hem till mig faktiskt, jag och min Flickvän. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela