Pirajan är på bättringsväg!

Publicerad 2012-09-08 22:08:00 i Allmänt,

Förlåt för dålig uppdatering, det har varit 120 som vanligt.
 
När man får vara i soffan och sängen så händer det grejer!Nu klättrar han nämligen upp i soffan själv och med egen kraft, sedan ser han busig ut för han vet att han egentligen inte får.Igår så drog han ut nålen själv och bestämde sig för att det var nog.Det blinkar lite extra i ögonen och idag så hoppade han på veterinären.
Han får antibiotika spruta en gång om dagen fram till måndag för då ska han börja med tabletter.Han äter och dricker bra! Igår så så mumsade han lite på J och var på mat & flug jakt i köket.Kom precis hem från jobbet och en liten promenad. Jag har nog aldrig blivit så glad av att se lite bajs.
 
Igår så gjorde vi pannkakor! Hade världens mysigaste frukost innan veterinär och jobb.
Häromdagen så bakade jag ananaspaj och lagade mat, vi har myst och kollat på film hela veckan för att Toby inte kunnat hitta på något.Fina dagar med världens vackraste man. J har assisterat vet i röntgenrummet och fick ha på sig någon sorts rustning och halsskydd då skrattade jag mitt upp i allt.
Vi vägde oss på hundvågen också och jag har gått ner 6 kg!
 
Toby vän i fjärran har skaffat blogg.
Här kan  ni läsa den: http://mittsommarkollo.blogg.se
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela