Kampen

Publicerad 2013-09-16 23:01:34 i Allmänt,

Tillbaka ifrån Italien och högsta växel i som vanligt.
Träningen är ett minne blott och jag har dåligt samvete. Det här försöker jag bota genom att trycka i mig så mycket gött som möjligt. Ingen tjej i mitt team på 30 personer sökte tjänsten som ska tillsättas. Jag skickade ut en undersökning och här är resultatet:

4,8% Tror inte att dem hade klarat av tjänsten.
9,5% Jag vågade inte söka tjänsten.
23,8% Var inte intresserade av tjänsten.
28,6% Sökte tjänsten.
33,3% Trodde att det någon annan skulle få tjänsten.

Ligger och grubblar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela