Mina dagar

Publicerad 2012-09-15 11:27:00 i Allmänt,

Luften börjar bli kyligare nu. Det luktar inte lika dammigt och varmt. Inatt så knackade vattnet på mina panoramafönstret medans blixtarna fyllde rummet med ljus.I torsdags så var det storm och vi åt kinamat innan vi kurade ihop oss i soffan.jag la mitt huvud på J:s bröst medans vinden dansade med elledningarna utanför och vi somnade.Jag kan förstå att det är svårt att förstå glädjen ifrån Sverige men det är dessa ögonblick som jag just nu uppskattar mest.

Lill-traktorn är fortfarande inte frisk och det blev ytterligare en vända till veterinären förra veckan. Köttbullar och blötmat går iallafall ner även om vi får ta lite i taget under hela dagen. Jag är äntligen ledig hela helgen och jag har dagarna helt för mig själv. Jag njuter verkligen av det efterlängtade lugnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela