Tankar och ogongrus.

Publicerad 2012-08-24 22:50:00 i Allmänt,

Tassavtrycken gar fran balkongen genom koket och forbi badrummet.
Dem leder hela vagen in till sovrummet.Fonstret ar oppet och gardinerna svavar in i rummet.
Rummet lyser upp i olika farger medans det sprakar hogt utanfor fonstret.
Toby trycker sig mot sangen och lagger upp huvudet pa madrasskanten och tittar oroligt pa mig.
Han forstar sig inte pa fyrverkerierna som malteserna tänder dag som natt för att fyra kyrkorna.
 
Jag ar lattad over att det ar fredag och att jag ligger tyst i morkret.
Aven fast jag precis har gatt pa helg sa har jag kanslan over att den snart ar slut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela