Känslomänniska

Publicerad 2011-09-08 16:19:25 i Allmänt,

Just nu är det en såndär period. Jag har inget behov av att tillhöra en grupp.
Det kan medföra olika känslor som självständighet och ibland ensamhet.
Just nu är det väldigt blandat. Jag känner en viss besvikelse för min omgivning.

Till skillnad från när jag var yngre så känner jag mig inte osäker eller utsatt.
Jag har inget behov av att bevisa mig eller tävla.
Jag fick ett nytt jobberbjudande som jag inte ens hade sökt.
Jag valde att stanna kvar.

Jag stannar för att utveckla min relation till mig själv och utvecklas inom ledarskap.
Det är viktigt att lära sig sluta fly när saker och ting inte alltid går som man först tänkt sig.

Saknar min familj och min bror.
Och imorgon ska jag till postkontoret och hämta paket!





















Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela