Nyförälskade par i trädgårdsföreningens filsofi.

Publicerad 2011-03-19 17:42:05 i Allmänt,

Hej kära blogg.
Jag har kommit till insikt.

Jag trivs själv, jag trivs i mitt eget sällskap.
Jag har suttit och filosoferat i trädgårdsföreningen större delen av idag.
Det bränns lite på näsan, jag kanske har fått lite färg? Och vet du! Jag såg första snödroppen idag!

Jag var på Robert.Gustavssons 25 års jubilleumsrevy igår på Rondos.
Med 2 av dom vackraste kvinnor och det bästa sällskapet.
Vi åt middag och drack vin! Showen var sådär. Mycket toppar och dalar och mycket sex och kvinnoförnedrande skämt, medans andra skämt var helt briljanta. Bra band,dansare och ljusshow.
Jag var skit snygg i strass,pumps,höga byxor och mitt hår som har växt ut.
Hon gav mig inga komplimanger om mitt utseende och fortsatte att vika tvätt när jag kom.
Om jag inte hade fått i mig en halv vinare hade jag nog gått hem.


Krav inför framtiden och angående en partner att inleda en seriös relation med.
Vill även säga att detta inte har något att göra med tidigare nämd person.

Jag vill ha en kvinna som kan uppskatta mig och min styrka och inte någon som känner sig hotad och ska trycka ner istället för att lyfta mig. Någon som kan ta och ge komplimanger och som har självkänsla, självförtroende, stor charm och intelligens utan att vara självupptagen och elak.
Någon med mycket värme som har integritet med en nyfikenhet och har ett eget liv, utan att leva i egocentrisk eurofi. Inte någon som har jantelagen uppkörd i röven och inte kan glädja sig åt andra och andras framgång i livet. Någon med riktlinjer och någon som kan se små unika detaljer som gör livet värt att leva.
Ingen snål,grå och bitter person. Hon ska ha känsla för humor,någon kvick och som kan se vad som står framför henne.

Grundkrav och lägg märke till att jag inte har nämt ett ord om utseende.
Jag tycker om färgstarka människor som är fyllda med glitter och charm.
Dra inget slabbigt tjafs med mig någonsin igen, tack.

Jag fick inte jobbet i Italien men jag fick lägenheten, jag deppar inte.
Han skrev ett separat mail till mig för att jag hade gjort ett så bra intryck på honom, det gjorde mig glad.
Sökt skola och 2 andra jobb utomlands.
Vi får se vart det landar.

Jag har en ny låt som jag är helt besatt av och jag lägger upp en bild på mig själv för att jag är så snygg.
Här har du allt det bästa som du möjligen kan få ut av lördagskvällen!
Tack Alexandra! Nej, tack du!
http://www.youtube.com/watch?v=rjFaenf1T-Y







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela