The butterfly effect

Publicerad 2011-03-20 22:30:36 i Allmänt,

Idag såg jag för första gången The butterfly effect. Den är så total och står för dom flesta av mina teorier och på det sättet jag försöker se på mitt eget liv. Jag hamnade i dom flesta känslolägen under filmens gång och jag bara älskade den, det kan vara en av dom absolut bästa filmerna jag har sett i hela mitt liv.

Det finns ingenting du gör och ingen handling i ditt liv som inte påverkar människorna du möter på gatan.Ditt andetag, din blick, en cigg och för att inte nämna din tid. Har du någonsin hållt kvar bussen några extra sekunder? Vad du än gör ikväll och vem du än tänker på så får det en konsekvens.Förstår du hur viktig DU är?

Jag blir extalterad när jag tänker på hur unikt och stort allting är.

Jag ska sätta mig och skriva ett mail till skolan som jag ska söka nu, det är en allmän linje med inriktning på människan och jag ska försöka ordna så att man kan kombinera med estetiska ämnen.
Pappa och familjen var här innan och lämnade en tv, mitt hem är så fint.

Over and out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela