Nedräkring och fix

Publicerad 2011-03-29 04:57:33 i Allmänt,

Igår visade jag lägenheten och dealade.
Var och tog passfoto i färg och ordade personbevis.
Pratade i telefon större delen av dagen och kollade igenom kontraktet.
Fnittrade med A-L i slottskogen och var med Julia på Kellys.
Jag är på högvarv och egentligen är jag helt slut men jag kan och har verkligen inte tid.

Imorgon ska jag till polisen.
Ringa Lena ang sömn i Stockholm innan flyget och andra ang att jag ska flytta.
Åka hem till mamma och visa upp allt och sen vidare till mormor på Onsdag.
Torsdag ska jag packa och flyttstäda och jag har en date på kvällen.

Fredag ännu ett möte ang lägenget och nycklar, ordna med förvaring.
Sen är det avskedsfest för mig hos A-L med fin middag och Linus kommer också.
Lördag ska jag jobba och söndag kommer förmodligen snygga I hit och jag måste lämna cykeln till J.

Det finns inget slut det och min hjärna skriker efter flykt och måste stimuleras var eviga sekund för att undvika panikångest och resångest. Haha som nu tex jag inser att kl är 04.52, jag vaknade av en bra låt och nu ligger jag och bloggar fast gruset gör sig påmind i ögonen.

Hittade bild från vimmlet från sagabar i helgen.
Det blev en bra bild på mig och Sandra,kul att träffa henne.
F är så upptagen nu med politik och kongressen i helgen så hon var tyvärr inte med.
Tur att jag klippte mig till slut.

9 dagar kvar. / The nordic security agent





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela