Malta

Publicerad 2011-03-22 18:50:50 i Allmänt,

Det ringde igår och en kille på andra sidan och frågade om jag hade tid för en telefonintervju,
Vi gjorde 2.
Idag ringde det en kvinna och körde en intervju på engelska.


Fan också tänkte jag, inte på engelska!
Det kändes som om det gick åt helvete och jag var nyvaken,naken och tröstade mig med att jag aldrig behövde träffa dom.


JAG FICK DET! Ett riktigt och seriöst jobb på Malta!
Jag jobbar på kundservice för ett stort företag som jobbar med
säkerhetsfrågor, kunddialog inom olika verksamheter och säkerhetskontroller på hemsidor inom ex spel.


Efteråt åkte jag till Hoglund och hämtade cykeln och åt tacopaj!
Tjatade hål i huvudet på henne och sa nog meningen "Hallå! Jag ska flytta till Malta!" ca 500 gr,minst!
Hon åker till Kenya nästa vecka och blir borta i 5 veckor, hon ska jobba med djur.
Kommer sakna henne.


Jag och A pratade ut igår också, det kändes skönt.
Vi är vänner och inte mer än så. Det var en lättnad att vi var på samma nivå och hon sticker ju till England inom en snart framtid, det händer så mycket roligt för alla!


Jag har numera min arbetsgivare i medelhavet och i europas sydligaste stat.
Jag åker om ca 2 veckor. Måste bara ordna med lägenheten och packning.
Det är sol, blått hav och dom betalar flyg och hotell.


Maj till oktober: Medeltemperatur 32 °C, sol 10-11 timmar/dygn
November till april: Medeltemperatur 14 °C, sol 6,5 timmar/dygn
En kulturstad med massa historia och ett spännande nytt äventyr för mig.
En helt ny början, någon helt annanstans.


Känslan av oberoende och självständighet.Jag har klarat det här själv!
Jag kastar mig ut i det nya själv, jag är världens modigaste!
Tjiptjilivip!
Ps: Dagens låt, så du får in känslan.
http://www.youtube.com/watch?v=MmZexg8sxyk











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela