Det är verklighet.

Publicerad 2011-03-27 20:55:51 i Allmänt,

Min helg har varit helt fantastisk och det var Sagabar.

Idag planerade och bokade jag resan.
Jag åker den 6/4 till Stockholm.
Och den 7/4 från Stockholm till Malta.
Jag lyckades hålla mig under budgeten.
Jag är grym och allting hamnade på 1499 kr.

Jag är ätit konstant sen jag fick jobbet och känner mig lite tjock.
men jag är så nervös, ångestfylld och överlycklig.
12 dagar kvar i Sverige, jag har mycket att göra och många att träffa.
Imorgon kommer S och kollar på lägenheten och vi ska gå igenom överenskommelsen.
Sen ska ID förnyas, har beställt Europeiskt sjukförsäkringskort och ska ta 4 passfoton i färg och ordna ett utdrag från polisen. Jag är nyklippt och har färgat håret, man måste se bra ut när man ska börja ett nytt jobb.
Imorgon ska jag hålla föredrag för familjen som har varit i upplösningstillstånd, eller iallafall mormor.
Ska försöka få ihop till en digitalkamera också.
Det blir bra, jag känner det.

Det är många som säger att dom ska komma och hälsa på, men så sa vi till Jophee också.
Jag förväntar mig inte så mycket.

I, den eleganta tjejen med dom långa benen kommer förhoppningsvis hit i helgen.
Och jag känner mig som en sjöman som ska vinkas av vid hamnen och ingen vet om jag kommer överleva eller någonsin kommer tillbaka.


 

 

For gallantry!


http://www.youtube.com/watch?v=OCcUXEC5_eU&feature=player_embedded
Här kommer dagens låt också, kolla videon.


Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-04-07 20:24:51

"Den eleganta tjejen med dom långa benen", låter bra;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela