Den 9 Mars 2011

Publicerad 2011-03-09 12:55:20 i Allmänt,

Igår var det internationella kvinnodagen och vi demostrerade som vanligt.
Jag höll banderollen Aint i a women hela vägen upp till Götaplatsen och hamnade uppe på trappan.
Det var en fin och väldigt kall dag, då jag fick för mig att skynda på våren och drog på mig jeansjackan.
Träffade Sara,Sara och Julia. Fatmes tal var helt fantastiskt och jag blir så stolt över att hon vågade! Efteråt gick vi på debatten på folketshus. Jag kände inte för att gå ut så jag åkte hem, tog en varm dusch och slängde på mig lite sköna kläder och lunkade omkring i min fina ungmölya,sen kom Julia och sov över.

Janni flyttade för någon vecka sen och nu är det bara jag som bor här! Det är så skönt, äntligen!
Det har jag firat genom att stöka ner så mycket som möjlig och njuta av tanken att jag inte behöver städa undan det förrän jag själv vill.

Jag mår jätte bra och har kommit fram till att jag ska vara nöjd utan att kväva mer för tillfället.
Det är fint såhär, precis som det är.
Jag väntar fortfarande besked ang jobbet i Italien och ska få besked efter den 15. Jag vågar inte skriva mer om det för då kanske det inte händer. Igår ritade jag större delen av dagen och idag kommer hon hem från England.Hoppas hon vill ha sällskap inatt, jag har bestämt mig för att inte höra av mig innan hon gör det.

Tack universum för Håkan.Hellström!
Är inne i en sån period igen. Det är bara jag och han i MIN fina lilla lägenhet.
Jag har skickat in papper och anställningsbevis men har ännu inte hört något.

Det är snöstorm ute idag, våren försvann under en natt. Det är alltid såhär och det är så lätt att glömma.
Idag ska jag bara mysa i min fina lilla lila myshörna, det var ett tag sen jag gjorde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela