Jobb och en trött hjärna.

Publicerad 2011-06-21 23:19:59 i Allmänt,

Haft möte med kunden hela dagen.
Gått igenom ekonomi,sammarbeten och systemen.
Samtidigt som man försöker få allt att fungera på hemsidan och med personal på kontoret i Malta.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Vi gick direkt från kunden mot tåget mot Stockholm.
Väl framme i Stockholm skiljdes vi åt för dagen och sen började jakten på hotellet.
Jag gick vilse och regnet droppade från ansiktet medans jag ändå kom på mig själv med att le åt ironin.

Efter att ha pratat/skrattat med massa spännande människor och blivigt berörd av hur hjälpsamma folk är ibland.
och nu äntligen ligger jag i en skön säng med staden utanför fönstret.











Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela