en av mina Kärleksbomber kom igår

Publicerad 2011-06-19 21:12:29 i Allmänt,








Julia kom till Malta igår.
Jag tog ett pass för en kollega så Jacques tog hand om henne till jag kom hem.
Underbara, fantastiska, magnifika, speciella Julia!
Vi hade det fint på terassen, med fin musik.
Hellgeir tog med henne på draqshow  senare under kvällen.
Jag kunde inte följa med efter som jag åkte till Sverige idag.
Min första affärsresa!

Kl 11,15 gick flyger från Malta.
Jag tror jag och min nya chef kommer utföra ett bra sammarbete.
Väl framme i Sverige var det kallt!!
Regn och väldigt grönt och vackert.

Jag är glad att Julia kom och jag är glad att Linus hälsade på.
Julle bor hemma hos oss under tiden jag är borta, och vi hinner umgås några dagar efter att jag kommer hem på torsdag.








 





Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela