it is was it is

Publicerad 2011-06-28 20:34:14 i Allmänt,

Oväntade händelser, besvikelse , liten rispa men glad och stark.

Idag har jag varit på banken och öppnat ett malteiskt bank konto.
Det satt en Autraliensk tjej i väntrummer som skrattade högt över ett meddelande på din telefon.
Hon började prata med mig och hon jobbar nere i hamnen och på en båt som åker över hela världen.
Hon satt med inlevelse och berättade om sig själv, jobbet och resorna. 
Jag sa nästan ingenting utan bara satt och lyssnade på hennes äventyr.
Hon bjöd ner mig till båten hon jobbar på ikväll  för hon hade vakten och några av hennes vänner skulle komma dit.

Jag ska gå ner till hamnen ikväll efter 21 när jag slutar jobbat.
Det känns spännande.








Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela