Uppdatering

Publicerad 2011-07-02 21:46:42 i Allmänt,

Igår träffade jag en Afrikan som heter Tigh när jag satt på internet cafét.
Han började prata med mig.

Han följde med ner till båten.
Jag och tjejerna Kelly,Inez oc Katarina gick till ett jätte trevligt vinställe.
Inez är från Portugal, Katarina är från USA och Kelly är från Austalien.
Kelly åkte till Frankrike idag och vi övriga ska ut och fira livet.

Idag har jag varit ledig.n.
Vi har varit på stan och shoppat, haft intressanta diskutioner och jag har hittat en bikini.
Den är gul,orange och rosa och vi ska förmodligen till golden bay imorgon.
Då ska jag ha på mig den.

Fick sällskap idag.






 

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela