torsdagen den 17:e februari 2011

Publicerad 2011-02-23 11:52:23 i Allmänt,

Det var en trevlig kväll igår, mycket skratt och öl.
Somnade på hennes soffa och blev omstoppad.

Dåligt med kläder och det finns inte tid förrän på måndag.
Vad ska jag ha på mig ikväll?!
Det finns ju alltid ett par tvätt-dags trosor som man gömmer längst in i garderoben.
Mina är blåa och fluffiga och ser ut som någon slags blöja.Befinner mig i kris.
Jag har tom haft en mardröm om dom en gång.
Jag blir upptryckt och upphånglad vi hamnar på golvet och hon kysser mig över kroppen och när kläder ska av så inser jag att jag har mina blåa tvätt och blöjtrosor.
Jag ursäktar mig och går till badrummet och försöker lösa krisen med går vilse och hittar inte tillbaka till henne.. Jag sumpade det och allt var mina blåa fula trosors fel.
Jag ska slänga dom nu och det ska verkligen inte få hända i verkligheten.

Har ångest inför lönen, utgifter och jag vill köpa nya möbler.
Fick ett sälj jobb i Thailand, har en dålig magkänsla ang detta företag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela