tisdagen den 15:e februari 2011

Publicerad 2011-02-23 11:48:55 i Allmänt,

Jag har varit i någon slags dvala av det som inte skulle ske.
Jag genomgår riktig hjärtesorg. Jag saknar dig hela tiden, varje dag.
Och du är med henne.. Vem fan är hon? Hon knullar dig, Kan hon få dig dit jag får dig? Men jag minns nog bara det som var bra och lyckligt.
Ingen lever upp till dig och jag leter desperat efter någon annan.
Och jag känner att det inte kan komma till mig, för att jag inte är redo för det och jag vill inte ha det.Jag vill vara redo. Jag är arg och ledsen, känner mig sviken Och jag minns inte hur saker och ting egentligen är och hur jag egentligen kände i slutet.. Jag minns bara det fina nu och det är det som gör så förbannat ont. Jag vet att det inte är sanningen,För hon knullar dig nu.. Jag går omkring i våra rester och jag måste flytta, flytta från den här helvetes skiten, flytta från dig.
Du är egentligen för lugn för mig, du gör aldrig det du vill eller uppfyller några mål.Du går bara omkring och gör förbannat ont och är sådär sorlig och vacker så det skär.
Ett sprucket hjärta är ett sorligt sätt att starta något nytt, det vet du va? Varför är jag så arg?

Jag vill inte ha dig längre..
Jag vill ha det vi hade med någon annan, hur ska det gå till?
Jag vill ha dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela