tisdagen den 15:e februari 2011

Publicerad 2011-02-23 11:50:05 i Allmänt,

Desperationen när man ser 3 potentiella flickvänner på väg till bussen!
När man hånglar upp vem som helst, för att få hångla lite.
När man ska ge den där sugna blicken efter 4 öl.
Gått ner 4 kg och känner sig lite snygg och blir lite lycklig i hela situationen,fattar inte varför folk inte slåss om mig och när dom inte gör det blir man förbannad,eventuellt självmordsbenägen.
När man ligger med orakade ben,lyssnar på babyshambles,stirrar rakt upp i taket i morgonrock utan trosor och helt saknar sexlust. Kollar på Bridget Jones och tröstäter.När man är strategisk och bara fattar ironin och vill skriva en bok om hela situationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela