söndagen den 20:e februari 2011

Publicerad 2011-02-23 11:55:17 i Allmänt,

Jag har ont i magen.
Hon kommer hit imorgon och ska hämta saker på vinden.
Jag bjöd in henne på fika, sa att jag skulle göra mina hemliga kladdkaksmuffins till henne.Jag har tvätt och det känns löjligt/Onödigt att smyga omkring i trapphuset och att inte kunna se varandra i ögonen och prata med varandra.Jag är rädd för hur jag kommer reagera,jag mår dåligt och är ledsen nu.Tänk om allt rasar när du kliver in i min lägenhet/mitt liv igen.Kanske är bra att träffa henne så att jag minns hur hon egentligen är?

Stategi nr 1 är att inte fråga om den där jävla bruden.
Stratagi nr 2 är att inte låta henne ge mig råd om mitt liv.
Strategi nr 3 att inte uppföra mig som ett desperat psyko som dränker henne i anklagelser och tårar.

Jag kanske ångrar mig imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela