Onsdagen den 23 Februari 2011

Publicerad 2011-02-23 12:15:41 i Allmänt,

Hej Bloggen!
Det va längesen jag skrev och när jag läser så sprider det sig en varm känsla i hela mitt inre.
Jag ska vara ärlig det är lite ångestladdat och med en skräckblandad förtjusning men jag har lovat mig själv från dag ett att inte radera något.Nu är det redan 2011 och det har hänt mycket.
Jag och Therése är inte tillsammans längre, känns konstigt att skriva det och det var så otroligt verkligt och även om jag är 21 så känns det som att jag aldrig kommer att få vara med om det där igen.

Inlägget innan är kopierat från en ny blogg jag skaffade men bestämde mig för att återvända.
Hon dök aldrig upp inför fikan och hon hörde inte ens av sig och sen tyckte hon att jag var överdriven som reagerade.Jag funderade på om jag hade höjt henne till skyarna och om hon egentligen är dum i huvudet.
Men så är det självklart inte. Det är ungefär som att man vränder sig själv ut och in,skört och väldigt känsligt.
Som ni förstår är det inte var det var.

Jag fick uppleva den där otroliga förälskelsen, Känslan av att höra ihop och att vara allt någon någonsin letat efter och du va allt som jag letat efter.Stoltheten jag hade över dig.Det gör inget att det är över för jag är tacksam för den tiden vi hade tillsammans och allt häftigt vi fick uppleva, det är helt otroligt. Tack.

Jag jobbar numera som personligassistent och var arbetsledare under större delen av förre året.
Förra sommaren backpackade jag och greken några dagar och hann med Köpenhamn,Hamburg,Berlin och Amsterdam. Där träffade jag en tjej från Brasilien som jag fortfarande håller kontakt med, det har startat en längtan efter sydamerika.En ny fantastiskt människa har kommit in i mitt liv och hon heter Ann.Louise. En äldre kvinna som är utbildad psykolog, hon har rest och har jobbat med helt otroliga saker.
Människor har åkt ut ur mitt liv och det känns bara skönt och befriande.
Fatme och Jessica har jag fortfarande en fin relation med och jag bor kvar i samma lägenhet i Backa.
Janni bor här för tillfället efter ett dåligt förhållande med en kille och jakten fortsätter.

Jag cyklade förbi Tolered på väg till Hoglund.Hälsade på min gamla lärare Anna.Lundblad och såg att min tavla hängde kvar och trotts att den är ner klottrad med könsord och tonårsångest så kändes det fint.

Det känns som att uppdatera en gammal vän.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela