lördagen den 19:e februari 2011

Publicerad 2011-02-23 11:54:44 i Allmänt,

Nothing left to lose,all to win!

Snart kommer min fina familj hem till mig.
Det gör inte lika ont längre och solen lyser idag igen.

Jag vill egentligen inte ha det där.
Mitt nästa steg är att släppa jag bubblan.
Sluta jämföra mig,Släppa in, sluta skratta när jag inte tycker det är roligt, aktivera mig mer, Släppa den matriella pressen som jag inte kan leva upp till och framför allt inse att allt löser sig.

Allt blir bra.
Jag ska göra en video, har jag tänkt.
Jag är redo för nytt och jag vill inte fastna här men jag vill njuta av nuet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela