fredagen den 18:e februari 2011

Publicerad 2011-02-23 11:53:46 i Allmänt,

Idag lyser solen och jag har haft solglasögon och promenerat hem från våran fina efterfest och jag känner pulsen från staden igen
Var på Henriksberg igår och kollade på Alice B.
Hon är så mysig!
Vi drack öl och hade riktigt trevligt.

Jag presenterade mig för hon med dom mörka ögonen och mystiken!
Stalker varningen var total. Tänkte, jag har dig som bakgrundsbild på min dator ska vi ligga? Samtidigt som jag frågade vem är du då? Jaha! Vad gör du annars då? Vi pratade och hon va väldigt trevlig.

Jag,Alice och R.Hoglund drog efterfest med intressanta diskutioner om sexuella relationer och hur man ser på sex.
Dom säger att sex inte betyder något.
Att sex bara är sex? Jag håller inte med.
Det är så personligt, intimt och kan vara det absolut vackraste som finns.
Att alla flator ligger med alla är ingen hemlighet men jag vill/är inte delaktig i det.Jag vill bara att folk ska vilja ligga med mig!
För helvete!!

Röda shorts
En vit Tisha!
Håkan. Hellström
Fattar du?

Det är du och jag nu bloggen

Från Hoglund
Du är så fin, för att du tar för dig allt som du är värd.
Du är värd allt som denna världen har att ge dig, även om du inte har den minsta aning om det. Du förtjänar det som är bäst.Även om du tror att du har det,så är du värd mer. Jag hjärta dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela