Sjuk

Publicerad 2011-08-09 22:14:19 i Allmänt,

Hej!

Här kommer ett inlägg från en magsjuk tjej.
Min kropp är konstig och min hypokondri är ett faktum.
Får inte i mig nått, har ätit vätskeersättning.
Jag var inte på jobbet idag. Det kändes fel fast jag innerst inne vet att det inte var det.

Min helg var fin.
Vi var ett gäng som tog taxi ut till riviera (Ghajn Tuffieha) en vacker badplats med sandstrand.
Det var en helt fantastisk dag och jag skrattade mycket.
Jag och fredrik snorklade i 2 timmar. Vi fick simma långt ut för vattnet var långgrunt och alldeles turkost.
Jag var med i vattnet än vad jag var i luften i lördags. Ibland får jag lite hajskräck när jag är långt ut och tittar ut i det blåa intet. Då måste jag lugna ner mig och ibland vila mig lite på någon klippa som sticker upp ur vattnet.
Sedan känns det alltid tryggare när man är två, det är också konstigt egentligen med tanke på omständigheterna haha.

I fredags var jag bjuden till två malteser, dom hämtade upp mig efter jobbet.
Vi spelade spel och dom är otroligt roliga. Någon slags engelsk humor,ironi och en rolig bitterhet.
Sedan promenerade jag vidare till Native (pv) och träffade nästan hela gänget. Jag har jätte kul.
Krashade hos Holter och Rebecka och sen åkte vi till stranden direkt på lördag morgon.

Jag väntar med spänning till Kaiza får sitt paket som jag skickade häromdagen!
Saknar min familj nu, det börjar kännas ordentligt och speciellt när jag är sjuk.

Här kommer lite bilder som Sofie tog ifrån helgen:




















Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela