Jag

Publicerad 2011-04-04 00:04:14 i Allmänt,

Jag tycker du är snygg.
Jag vill hångla.
Jag vill inte att det ska bli imorgon.
Jag blev besviken.

Jag sover på min soffa inatt för att jag har ställt undan sängen.
Det känns konstigt, som om man är på jobbet fast hemma.
Det är tomt här inne i lägenheten och jag vill ha hud.
Jag är orolig för kulturshock och pengarna inte ska räcka.
Tänk om männen är sådär hemska?
Tänk om jag inte får vara jag?

Det är inte det att jag inte kommer klara det.
Jag är orolig för att jag inte kommer trivas.
Jag vill få trivas och promenera ner längst gatan i solen med mina solglasögon och hälsa på nya bekanta.
Jag vill promenera i frihet längst det blåa havet och lyckas på jobbet.
Jag vill bara bli behandlad med den respekt jag förtjänar och jag vill vara jag, det är bara det..







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela