Röda converse vilse bland båtar

Publicerad 2011-04-22 12:54:32 i Allmänt,

Hej mina kära läsare!

Igår hade vi fest här i penthouse family.
Det va väldigt trevligt och jag är ledig idag.
Det ser hemskt ut hemma,men det va det värt.
Vi ska skaffa en cleaning lady.

Vaknade upp hos Fredrik i St Julians med en skit snygg tröja som jag tog med mig hem.
På väg hem i denna turkosa tröja med kavajen i handen gick jag vilse och hamnade i en ny hamn.
Jag gick gick även till kyrkan när jag såg att alla gick in där.
Dörrarna va öppna och man hörde trafiken utanför.
Det va väldigt fridfullt, alla bara satt där och höll om sina familjer i tystnad.
Jag passade på att tänka på mina och jag satt längst bak och uppskattade det jag såg.
Jag brundade hårt och viskade tack!

Efter det tog jag följe med en gubbe en bit på vägen, tills jag kom rätt.
Sen lunkade jag vidare och såg ett jätte konstigt träd med röda sjögurkor i.
Jag ska gå tillbaka så ni får se.

Kände mig lite som han i Rio från det där avsnittet.
Här kommer lite bilder från igår.














Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela