St Julians

Publicerad 2011-04-09 10:08:56 i Allmänt,

Alexandra wait for the season!you will look like a lobster,You are so white!

Forsta dagen pa jobbet gick jatte bra!
Igar va vi ute efter jobbet och jag skiljde mig fran dom andra ganska tidigt for att leta upp gayklubben!
Jag hittade den, den heter the closet haha.
St Julians ar en gata full med klubbar och barer som ligger upp for en lang trappa.
Jag kande mig som oliven i drinken och jag hade jatte roligt.
larde kanna ett gang som jag var med och jag traffade en tjej som ville att jag skulle med vidare.
Men jag tackade nej, men vi ska traffas dar ikvall.
Det svarade har ar att fa in att det ar vanstertrafik och dom kor som galningar.
Nu ska jag promera lite i hamnen innan jobbet.
Denniz berattade att man kunde smugsurfa fran grannhotellet uppe pa taket, sa ikvall kommer forhoppningsvis lite bilder.

Hoppas ni har de bra i sverige! Har ar det sol och jag har sett massa sma odlor!
Kram fran the lobster

Kommentarer

Postat av: jannicke

Publicerad 2011-04-13 14:34:36

hahhahaha lobster du er min lille store lobster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela