Är du med?

Publicerad 2011-04-02 17:50:11 i Allmänt,

Sugen men ändå inte kåt, ett ämne jag och Julia har diskuterat idag.
Vi har lite samma problem.Fattar ni? Man vill men sen när man väl är där är det inte alls vad man vill ha.
Och du som följde med hem är inte alls vad man hade tänkt sig.
Vad gör den här personen med min kropp? Lite den..
Förövrigt är jag skit rädd för att min vibrator ska pipa när dom kollar väskorna  innan man ska på planet.
jag vägrar flytta utan den.

Åh blir lycklig i hela mig när jag tänker att jag snart ska gå och köpa choklad!! Känner mig lite kär!
Ljuva choklad, tack för att du aldrig sviker.

Ikväll blir det födelsedagsfest hos Sara, det är en på miljonen.
Glittrande ögon och jag tror att jag kommer träffa massor med intressanta människor där ikväll.
Sen blir det förmodligen Berliner zoo,  en klubb på pustervik med altenativa människor.
Julia sa att man kunde klippa sig där och att det var ett helt galet ställe.
Återkommer med bilder!

Nu måste jag göra mig i ordning bloggen!
Fin dag tillsammans och du är skit snygg i din nya design.

http://www.youtube.com/watch?v=-SyBR-M2YvU&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela