energi

Publicerad 2011-04-07 21:13:22 i Allmänt,

Jag gick ut pa en promenad langst vattnet,stadens gatuljus reflekteras i den svarta ytan.
Nattlivet surrar, musik fran bilar och skratt fran pubbar.
Det ar varmt och jag har bara en kavaj.
Kopte en stor pizza slize och en ol och satte mig nere vid batarna.
Jag hor svenska lite overallt,jag kanner mig uppriktigt lite hemma.
Dom ar verkligen trevliga.Dom avbryter sina samtal direkt och viftar med armarna och manga bryter pa italienska medans dom beskriver vagen.
Jag borde ga upp och sova men jag vill lara kanna alla och jag vill veta allt om kulturen.
Sverige kanns avlagset och jag glommer att jag har all tid i varlden att komma in i samhallet och lara kanna manniskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela