Berliner zoo

Publicerad 2011-04-03 18:28:14 i Allmänt,

Berliner zoo var den gymmaste klubben jag någonsin varit på!
Alla var så snygga och det stod äldre herrar i läderoutfits. Klubben lyste rött och blinkade vitt till electrobeats.
Petra Flurr var helt galen, har aldrig sett något liknande.Han uppträdde i skyhöga stilett som var i latex och en svart korsett med bandage runt huvudet, han var riktigt snygg!
Kunde inte blivigt ett bättre avslut!. Loggar ut från utelivet i Göteborg.
 http://www.youtube.com/watch?v=x76LbWurjJU

  
    
  
    


 
Idag är det panik packning, men jag har fått gjort ganska mycket.
Burit upp nästan allt på vinden och ska bara göra iordning i resväskan och flyttstäda.
Ångrar inte på något sätt hur jag har spenderat min helg, det är värt det och jag skulle göra det igen.

3 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela