Tunisien

Publicerad 2009-05-02 11:30:29 i Allmänt,


Laddar inför min första flygtur i vuxen ålder, pirrigt!




Vi kom fram på mitt i natten, så Therése va trött. Jag vaknade jätte tidigt.
Här ser vi också en del av den fula inrednigen på hotellet som hette Sindbad.
Det va lägenhets hotell så vi kunde laga egen mat.


Vi hade fin utsikt över staden som hette Sousse. Som är Tunisiens tredje största stan.


Det växer kaktusar och Palmer vid vägkanten! Tvingade ut Therése för ett kort.

Havet och stranden va helt fantastisk! En jätte lång strandpromenad och sanden va nästan vit.



Vi smög in på lyxhotellen.

'
                                                    ♥


det va molnigt 3 dagar, Men då va jag magsjuk en av dom Efter att vi unnat oss att äta ute på stan.


Hon är så snygg!

Tunisien va verkligen fullt av nya upptäckter!


Efter min natt över toalettstolen, Gick vi ner till polen.


Där blir jag stucken av en geting i röven och tror typ att jag ska dö och att den är giftig!Men jag dog inte och den 
va inte giftig.


Viktiga grejer.


Tyckte det va så mysigt med palmer.


Vi åt frukost på stranden nästan varje morgon.





Vi gick på stan varje dag! Och även om taxi va jätte billigt så föredrog va att gå.
Mycket för att allat tutade, skrek och va så jävla på. 









Palm fetish.




Sitter och äter Jordgubbar och glass på balkongen.


Matning på gång, utekatter som såg förjävliga ut. Man ville bara ta hand om allihopa.
Men jag som knapp står ut med lilla P hade blivigt galen.


kvällspromenad vid havet, Jobbigt att man inte kunde få hålla handen och pussas.
Man blir ju lite extra kär på semestern, Tror bestämt att det är fängelse straff för att vara homosexuell även om dom ser mycket mellan fingrarna när det gäller turister. 

Och vi fick helt skamlösa förslag, Männen skrek och visslade, pussade i luften och skrek sex rakt ut.
Jag blev så förbannad en dag att jag började gråta i mataffären och flippade ut på svenska på en arab som försatte flörta. Fruktansvärt!


Vi gick inte ut efter klockan åtta och va inte intresserad av nattlivet det minsta. 
Så vi satt och pratade och drack vin inna hos oss istället. Det här är sista kvällen innan vi åker hem.





Att flyga va det bästa på hela resan, Jag har aldrig sett något liknande.
Helt fantastiskt vackert.



Tunisten va jätte vacket och för den anledningen skulle jag kunna rekomenrea er att åka dit, men inte av någon annan.
Även om jag inte skulle vilja åka tillbaka så va det en jätte nyttig resa för mig.
Och jag är glad att jag åkte med dig! ♥

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2009-05-02 13:31:36

jävla svenska gangsters är vad ni är! springer in på lyxhotell i arab-land!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela