HBT Vecka i Göteborg

Publicerad 2009-05-17 18:24:15 i Allmänt,

Varit på massa föreläsningar och utställningar.
Festen på pustervik i Torsdags en av dom bästa och roligaste festerna jag har varit på!
Blev först väldigt besviken på att jag hade betalat 110 kr och skulle behöva leva på endast pasta resten va veckan för att se en kvinna i rosa kläder dansa Till dansband i en timma med sig själv på stora scenen men vi va på festen efteråt va det hel grymt! Hoppas dom lägger upp bilder från en kvällen!
Emma har varit här hela helgen och jag har träffat massa nya människor.
I lördags va vi på Connected och Idag är jag helt slut.
Imorgon och på Tisdag ska jag jobba med Johnny, Det ska bli roligt.

Nu ska jag krypa ner i soffan med min underbara tjej.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela