Den intima zonen.

Publicerad 2009-03-09 13:04:44 i Allmänt,

Idag har jag äntligen skrivigt ett cv.
Nu ska jag städa  här hemma
Att man inte kan förstå när man ska gå hem
Speciellt någon man inte ens känner. 
Man känner sig rövknullad och rånad.
våldgästad och utnyttjad.

Jag tål inte när människor inte känner den  " intima zonen" och när man backar så ska dom envisas med att följa efter, Så låt oss reda ut det här en gång för alla!!!!

Offentliga zonen: Över 2 meter. Här befinner man sig när man talar inför en grupp

Umgängeszonen: 1-2 meter. Här befinner man sig när man träffar personer man inte känner speciellt väl.

Personliga zonen: ½-1 meter. Här befinner man sig när man är tillsammans med sina allra närmaste vänner, familj och sin partner. Man kan tänka sig att beröra varandra, men det finns också ett visst avstånd. De personer som släpps in i zonen har oftast en känslomässig förankring hos oss.

Intima zonen: Mindre än ½ meter. Här är det mycket svårt att få tillträde utan att man känner sig besvärad. Här möter man t.ex. sin partner!


Så va fan gör du i min intima zon? 
Kläng, Klappa, Peta, Krama, pussa och prata och spotta mig inte ansiktet  ever AGAIN!


                                            










 

Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2009-03-09 14:02:14

hahahaha! fan där satte du dem rätta orden på plats! kyssar!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-10 22:11:33

hahahhaha..



Vad ska jag stå då? så att jag inte står för nära nästa gång vi ses.. ahhahahahhahahhaha



kram fatty

Postat av: alex

Publicerad 2009-03-11 00:06:49

fatty!

Du hamnar helt klart i den personliga zonen ^^

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-11 09:29:31

åh, det var snällt. hehe.



Ska vi ses snart eller?



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela