Du gör mig så jävla arg

Publicerad 2009-03-06 13:16:40 i Allmänt,

Du finns inte här mer.
Jag vill göra dig illa så att du kan få känna hur det är.
Du kan fortsätta blunda om du vill.
Men ju längre du blundar desto hårdare blir fallet.
Din trångsynta outvecklade människa.
Du borde kanske skriva en egen bok istället för att riva blad från alla andras.
Du är så dömande och sorlig
Jag trodde aldrig att jag skulle bli en svart fläck i din vita tillvaro.
Din ensamhet har redan börjat.


Och jag har insett att jag inte tänker älta och ta på mig skulden.
Därför önskar jag dig lycka till i livet  och lämnar dig här en gång för alla.
Hej då.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela