Utsmetade ord

Publicerad 2009-07-30 00:13:13 i Allmänt,

Sudda ut min själ i intet.
Dom svävar omkring helt oberörda och ohörda, Din åsikt om mig och mitt och hur jag berör ditt.
Hårt dunkande pumpar det runt ironin.
Smeta ut mitt blod i horisonten

Andas in det utan att försöka förstå det.

Andas in mig utan att försöka förstå.
Låt dina fingertoppar dras över mitt sinne och min kropp.

Jag står inte kvar på det som jag nyss tog sats ifrån.
Jag är i luften och min hjärna har ännu inte slickat asfalten.

Gör mig inte uttryckslös.
Mina ögon rullar bakåt, kan jag bara inte få sova i några dagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela