En Myra och en liten Ester blev det

Publicerad 2009-01-04 19:10:29 i Allmänt,

Richard hjälpte till jätte mycket när vi skulle hämta dom.
Han körde oss till skolan där vi hämtade flickorna, sen ville rebecka att vi skulle hämta hämta henne vid svenska mässan där hon hade gjort rasmonten  För Italiens vinthund.
Sen ska vi åka och hämta lådorna med saker som Rebecka hade beställt till råttorna men då kom rebecka på att hon hade glömt att ta sin medicin så då åker vill till axeldahlströmstorg men hon tog med sig snigel och alva i bilden så det va ett zoo där inne efter det åkte vi till oliverdahlsgatan och hämtar grejerna
Och SEN kunde vi åka hem efter jakten på bankomaten fast vi från början bara hade tänkt och hämta lådorna med bilen!
Tack Richard du är en ängel och det va roligt att du äntligen kom hit.


Nu har Flickorna varit hemma i 2 dagar och dom har varit ute större delen av tiden, Dom är förvånadsvärt tama nästan som små hundar men dom kommer inte när man ropar på dom men det ska vi öva på! ;)
Dom älskar att sova i luvan och i fickorna och igår blev dom jätte busiga och lekte med perrys boll och sprang omkring som galningar i soffan, Dom har fått hälsa på Perry också men han va  läskig och perry tyckte nog att dom va lite äckliga. Köttbullar , ägg och rött te is the shit! 
Men dom har också fått fiskpinne och potatismos  och lite pyttipanna och så har dom fått smaka på chips och det va lika gott som ägg och köttbulle, Och dom tycker mest om att dricka ur samma vattenflaska som jag och therese dricker ur men om dom måste dricker dom ur sin egna.
Dom har fått följa med och tvätta också det va varmt och skönt i torkrummet.
Som va för små för fågelburens galler så den har dom som lekrum tills dom blir lite strörre  :)  Men dom är i akvariet på natten.

Och jag har fått en överbeskyddande modersinstinkt haha.
Älskar redan mina små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela