visdomsord

Publicerad 2009-01-15 18:21:07 i Allmänt,

Idag torsdag:
Jag och mamma åker förbi ljung med bilen


jag -  Det känns så overkligt och avlägset att jag har haft ett liv här och att dom är kvar på precis samma ställe.
Mamma- Ja det är så Alexandra det finns fåglar och det finns purjolökar
                                ?
                            haha


Allt är ett skämt till slut
-Charlie Chaplin
Det viktigaste är inte hur länge man lever utan hur väl man lever- senca
ju mer jag betänker det, desto tydligare tycks det för mig att livet helt enkelt är till för att levas- Goethe
Ett liv utan sorg är som en tavla utan skuggor- frank Crane
Om jag hade följt alla regler så skulle jag aldrig  ha kommit någonstans-  Marilyn Monroe
Jag tycker att alla borde bli rika och berömda och göra allt de någonsin drömt om,så att det fick se att det är inte lösningen
- Jim Carrey
Att älska sig själv är begynnelsen på en livslång romans - Oscar Wilde
För mycket av det goda kan vara helt underbart -  Mae West
Man lever bara en gång men om man gör det på rätt sätt är en gång tillräckligt- mae west

*Det finns minst 2 personer här i världen som du skulle dö för
* Minst 15 personer här i världen älskar dig på något sätt
*Ett leende från dig kan gör någon annan glad t.o.m om den inte tycker om dig
*Varje kväll finns det någon som tänker på dig innan du somnar
*Du betyder allt för någon
*Någon som du inte ens vet existerar gillar dig
*även om du gör ditt livs misstag kommer det något gott ur det

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-15 19:56:20

Fan vad jag bara älskar dig!



La dolce vita!!

Postat av: Therése

Publicerad 2009-01-15 19:57:11

..missa lägga till mitt namn.. <3

Postat av: Johnny

Publicerad 2009-01-17 03:10:03

Riktiga visdomsord.! GRYMM blogg du har!

(destruction of the man is politic... destruction of the soul, is vanity...)

Postat av: alex

Publicerad 2009-01-20 15:47:42

fan va bra sagt Johnny!

du är grym :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela