Psykiatriakuten

Publicerad 2009-02-23 11:35:59 i Allmänt,

Idag ska jag gå dit.
Jag har haft en konstig natt drömt massa konstiga saker.
Klockan är redan halv 12.
Undra hur länge jag måste sitta där?
Undra vad dom säger?
Vad ska jag säga?
Det känns som om jag ska gå dit imorgon istället.
Men så kommer jag känna imorgon också, jag gör det idag.
Jag måste äta och duscha först iallafall.
Om jag får medicin, så får jag inte göra lumpen på 3 år.
Jag vet inte ens om jag får göra den pgv att jag går dit?
Begränsar jag mig? Kommer jag aldrig mer kunna göra något utan att få frågor?
Jag vill lösa det själv. Men det jag kan inte, eller?
Vad ska Jag äta? Man vet ju inte hur länge man får sitta där.
Vilka sitter där? Tänk om jag bara tar upp massa tid.
Tänk om jag har ADHD?
Det skulle isåfall förklara en hel del.
Som om det va en del i mig och inte mig det va (fel) på.
Och om jag inte har det? Vad har jag då?
jag vill dra mig tillbaka en tid, men hur länge då?
Det har jag redan gjort? och vart?
Nu är klockan 12.

Tankar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela