Om jag va en man skulle jag vara Per.

Publicerad 2009-02-22 19:17:49 i Allmänt,

Igår va det fest hos Per och Patrik, riktigt roligt.
Utan när jag vaknade i morse och det första jag gör är att trampa på en kondom med huvudvärk.
Med Martina,Per och Patrik kan det inte bli tråkigt.
Idag har vi haft en riktig bak-fylle dag och legat och skrattat större delen av dagen och kom därifrån vid 3.
Jag och Martina skiljdes åt vid hjalmarbrantningsplatsen och både jag och Martina spydde så fort vi kom av bussen på var sitt håll. Nu är Janni här och vi ska kolla på Herren på täppan äntligen mer från Mackan och Erik på kanal 6!


Mmm peeer.
Per! Om flickan själv får välja.
Per-fekt!
Because you´re worth it, Not bad na?

                

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2009-02-22 21:23:04

hahaha älskar den .."Per- because youre worth it, not bad na?! PEEER

Postat av: Alex

Publicerad 2009-02-22 23:13:40

(per)adise! XD

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-02-26 18:23:50

"när man står i duschen så ser man per, PER PER PER, bowowow" hahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela