Hemska dröm

Publicerad 2009-02-27 09:40:23 i Allmänt,

Jag drömde att jag va tvungen att gå om nian på Tolered fast jag va 19. 
Jag såg och mindes precis hur det va att promenera in på skolgården på morgonen.
Jag hade inte fått plugga upp mina betyg om jag inte gjorde det, inte heller få ett jobb.
Fick sitta i matsalen eller Bamba som det heter i Göteborg, Fick sitta där och känna mig som en jävla idiot.Och lärarna behandlade mig som en 12 åring, och ingen lyssnade på mig.
Och jag tänkte massa saker men jag sa aldrig ifrån!
Jag bodde i fortfarande i Hisings backa så när jag gick hemifrån på morgonen så visste jag att så fort jag kom till skolan så va jag inte vuxen längre.

usch hemska hemska dröm!


Kommentarer

Postat av: asi

Publicerad 2009-02-27 12:10:26

Tihii...tänk om det var Altorpskolan då. Jag hade en mardröm en gång om att jag fick gå om Altorp. Hatar dom där korridorerna.

Postat av: Johnny

Publicerad 2009-02-27 17:30:58

Usch vilken froktansvärt vidrig dröm!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela